We gebruiken cookies om u als gebruiker de best mogelijke ervaring te geven. Door op 'Accepteer' te klikken geeft u toestemming voor het gebruik van cookies. Bekijk ons cookiebeleid.
Inloggen
Kies uw taal
Wij doen er alles aan om elk probleem op te lossen

Klacht




Onze belofte Bij PSA Insurance Solutions streven we ernaar u de best mogelijke ervaring en service te bieden. Wij vertrouwen erop dat u ons vertelt wanneer we niet voldoen aan uw verwachtingen. Dankzij uw feedback kunnen we blijven verbeteren, om u de best mogelijke service te bieden, zoals u van ons verwacht.
Een klacht indienen De eenvoudigste en snelste manier om een klacht in te dienen is door het formulier links in te vullen. U kunt ons ook contacteren via e-mail: CustomerServices-nl@mpsa.com. 
Hoe meld ik een klacht?
 
Het spijt ons dat u niet helemaal tevreden bent met onze dienstverlening. Bij PSA Insurance Solutions streven we naar de hoogste niveaus van klanttevredenheid en dit wordt gebaseerd op de feedback die we van onze klanten ontvangen. Daarom nemen we elke klacht uitermate serieus
 
We sturen binnen tien (10) werkdagen een bevestiging en willen uw klacht uiterlijk vijftien (15) dagen na ontvangst oplossen (indien alle vereiste documenten in orde zijn).
Wat moet ik doen als ik niet tevreden ben met de reactie?
 
Indien u niet tevreden bent met de reactie kunt u:
  • Het geschil schriftelijk melden bij de Office of the Arbiter for Financial Services (OAFS) op http://financialarbiter.org.mt/en/Pages/Home.aspx en het formulier volgens de instructies op dezelfde website indienen, of
  • De zaak doorverwijzen naar de Nederlandse Autoriteit, de AFM (Autoriteit Financiële Markten) of.
  • U behoudt op elk moment het recht om geschillen in verband met de polis voor de Nederlandse rechter te brengen.
Hoe moet ik een klacht indienen?
 
U kunt uw klacht indienen via PSA Insurance Solutions Ltd
U kunt contact opnemen met PSA Insurance Solutions Ltd via het volgende e-mailadres: psainsurance-complaint@mpsa.com
 
Online klacht indienen bij PSA Insurance Solutions Ltd
Gebruik ons online formulier.
 
Klacht indienen bij de Office of the Arbiter for Financial Services (OAFS)
De klacht schriftelijk melden bij de Office of the Arbiter for Financial Services (OAFS) op http://financialarbiter.org.mt/en/Pages/Home.aspx en het formulier volgens de instructies op dezelfde website indienen.
 
De klacht indienen bij de Autoriteit Financiële Markten (AFM).
 
We informeren u dat uw gegevens door de verantwoordelijke verzekeraar voor de volgende doeleinden zijn verzameld en verwerkt: (i) het voltooien, beheren en uitvoeren van uw verzekeringscontracten, (ii) de strijd tegen het witwassen van geld (iii) en verzekeringsfraude, en (iv) het analyseren van uw gegevens en hierbij kruisverwijzingen toepassen met de gegevens van onze partners om onze producten en diensten te verbeteren. De ontvanger is PSA Insurance Solutions. Uw gegevens worden net zo lang bewaard als nodig is, maar niet langer dan 12 jaar gerekend vanaf het einde van de dekking of de laatste communicatie met de cliënt, welk evenement als eerste geschiedt.
 
We informeren u dat u bij het afsluiten van een verzekeringscontract bepaalde vragen verplicht moet beantwoorden. Valse verklaringen of weglatingen kunnen tot gevolg hebben dat uw contract ongeldig wordt verklaard of dat de uitbetaalde schadevergoedingen worden verminderd. U hebt het recht op toegang, rectificeren, verwijderen en meenemen van uw gegevens, evenals het recht op het beperken en tegengaan van verwerking. U kunt uw rechten uitoefenen door een e-mail te sturen naar psainsurance-privacy@mpsa.com of per post naar Data Protection Officer, PSA Insurance, 53, MIB House, Abate Rigord Street, Ta’ Xbiex, XBX1122, Malta.
 
U hebt ook het recht om een klacht in te dienen bij de bevoegde landelijke toezichthouder.
© PSA Insurance Solutions
PSA Insurance Solutions Ltd Reg.-Nr.: C83206 is een venootschap met beperkte aansprakelijkheid onder de Maltese wetgeving, met hoofdkantoor te: Mediterranean Building, 53 Abate Rigord Street, Ta’ Xbiex, XBX1122 Malta, Tel + 356 22 58 34 92. Deze onderneming is geregistreerd om op te treden als verzekeringsagent in overeen-stemming met de Insurance Intermediaries Act 2006 van de Malta Financial Services Authority (MFSA), Notabile Road, Attard BKR 3000, Malta.
back