Dit document heeft als doel de informatie te verstrekken inzake artikel 18 en 19 van de Richtlijn 2016/97.
PSA Insurance Solutions Limited (“PSA Insurance Solutions”) is een verzekeringstussenpersoon met haar maatschappelijke zetel te MIB HOUSE, 53 Abate Rigord Street, Ta' Xbiex, MALTA, ingeschreven onder nummer C83206. PSA Insurance Solutions wordt erkend door de Maltese autoriteit voor financiële dienstverlening van Notabile Road, BKR 3000, Attard, Malta, en staat geregistreerd als Verzekeringsagent in de Agentenlijst van de MFSA. PSA Insurance Solutions oefent haar activiteit uit in het kader van de vrijheid van dienstverlening.
PSA Insurance Solutions houdt zich bezig met het aanbieden en verkopen van verzekeringsproducten via haar website in naam van verzekeringsmaatschappijen. Voor haar dienstverlening ontvangt PSA Insurance Solutions commissie van de verzekeraar, en deze vergoeding is opgenomen in de verzekeringspremie.
PSA Insurance Solutions vertegenwoordigt de verzekeringsonderneming en is contractueel niet verplicht om exclusief met een of meerdere verzekeringsmaatschappijen te werken. PSA Insurance Solutions verstrekt geen advies op basis van een nauwkeurige en persoonlijke analyse.
Momenteel is PSA Insurance Solutions als agent aangesteld door:
- PSA Insurance Limited, Reg; C44567, een naamloze vennootschap naar Maltese wet, met haar statutaire zetel te: MIB House, 53 Abate Rigord Street, Ta’ Xbiex, XBX1122 Malta.
Meer dan 10 % van het kapitaal of de stemrechten van PSA Insurance Solutions en PSA Insurance Limited is in handen van PSA Services Limited.
Voor klachten met betrekking tot onze diensten, kunt u contact met ons opnemen door middel van het contactformulier in de klachtenrubriek van de website:
www.psa-insurancesolutions.nl/Klacht.
We verbinden ons hiertoe u een ontvangstbevestiging te sturen binnen tien (10) werkdagen, en uw klacht te behandelen binnen vijftien (15) dagen na ontvangst van alle voor de behandeling noodzakelijke documenten.
Indien u niet tevreden bent met het door ons gegeven antwoord op uw klacht, kunt u: